۱۳۹۳ اردیبهشت ۳, چهارشنبه


۱۰ نظر:

R A N A گفت...

چی شد؟

S.SH. گفت...

سلام
نوشته ها رو موقت می نویسم
ببخشید نگران شدین.
مرسی از محبتتون.
کلی تولدتون مبارک باشه و کلی آرزوی خوب براتون همیشه.

اردیبهشتی ته نشین شده گفت...

khoobe ke mishe too feedly hanooz khondesh hata vaghty pak shode inja
(;
heife ha ke pak mikonid
esme jadid ham mobarak

S.SH. گفت...

:)
مرسی که می خونین.

اردیبهشتی ته نشین شده گفت...

film rail man ro didam
mahshareeeeeeeeee
va ghamazgiz

اردیبهشتی ته نشین شده گفت...

روحشون شاد، برای شما هم کلی‌ صبر می‌خوام از خدا

نمیدونم نسبت شون با شما چیه ولی‌ چه فرقی‌ داره

از دست دادن سخته

خانوم دکتر نازنین، این روزهاتون خیلی‌ سخته و پر دل مچالگی خیلی‌ مواظب خودتون و دلتون باشید

آگیپ گفت...

سلام خانم دکتر
خوبین؟
خیلی وقته ننوشتین
به یادتان هستم

S.SH. گفت...

سلام.
ممنون. گاهی مینویسم بعد زود پاک می کنم! خیلی خوشحالم کردین. فهمیدم سلامتین خوشحال شدم. برای خودتون و خانواده آرزوی سلامتی دارم همیشه.

اردیبهشتی ته نشین شده گفت...

وای من هنوز نفسم بالا نمیاد، طفلکی. خیلی‌ سخته.هم برای این خانوم هم برای مادر و پدر بچه.

خدای من، آدم چه چیزا که نمی‌بینه، باز حالا خوبه این خانوم منشی‌ تونسته بود گربه رو دارمون کنه.

دلم هم براتون تنگ شده بود خانوم دکتر عزیز. چه خوب کردید نوشتید.

S.SH. گفت...

قربونتون. منم دلم تنگ شده بودااا. خوشحالم سلامتین.